Sommerlejr

Juniorkuskedage henvender sig til børn og unge i alderen ca. 9-16 år. På lejren arbejder vi med kørsel med ponyer på mange måder. Der er plads til alle uanset niveau. Vi kører fx dressur, kegler, tur, med både enspænder og tospand og meget mere. Man må også prøve kræfter med tømmerkørsel. På kuskeskolen.dk er der en beskrivelse af hele juniorkuskeuddannelsen.
5. - 8. juli afholdes kuskeskolens sommerlejr.
Ankomst onsdag kl. 9.00. Fælles afslutning med opvisning og uddeling af diplomer, lørdag fra 14-16.00
Der overnattes i telte. Børn der ikke har mod på overnatning må gerne tage hjem og sove. Jeg sørger for fuld forplejning til børnene.
Jeg stiller gode ponyer, udstyr og vogne til rådighed. Egen tilkørt pony kan medbringes efter aftale.
Kuske der allerede har aflagt prøven til juniorkusk er også velkomne. Der bliver masser af udfordringer til jer også.
Onsdag og torsdag er der både teoretisk og praktisk køreundervisning svarende til den enkelte deltager niveau og der kan tages juniorkuskemoduler. Fredag har jeg andre spændende udfordringer parat til deltagerne. Lørdag formiddag trænes der eventuelle køreprøver og til en fælles opvisning for forældrene.
Pris 2200 kr. deltager
Deltagelse sker på forældres ansvar
Tilmelding sker til kuskeskolen@gmail.com
Sommerlejren afholdes her på kuskeskolen.
Toldergaard
Mejerivej 12
6630 Rødding
Oplys: Deltagers navn og alder, Kontaktoplysninger til forældre under kurset, Evt. oplysning om egen pony.
Tilmelding er bindende
Endeligt program, praktiske oplysninger og pakkeliste fremsendes ca. to uger før kurset.
Her du spørgsmål så ring på 51513023